او رفت بدون اینکه...




شعر های احساسی و زیبا و جملات عارفانه

 

اون رفت خیلی راحت تر از اونی که فکرشو می کردم

یادم می یاد یه روز بهم گفت بدون من می میره

اما حالا...

کو؟ کجاست؟

کو اونی که می گفت بدون من می میره؟

می دونی چیه؟

دلم واسه خودم خیلی می سوزه وقتی یادم می یاد چه جوری حاضر بودم

زندگیموبهش بدم.

حتی قطره های اشکمو ندید

همون اشکایی که هر موقع از چشمام جاری می شد می گفت:وقتی گریه می

کنی و این اشکا روگونه هات می لغزه انگار آسمون رو سرم خراب می شه اما

چه آسون از کنار قطره قطره ی اشکام

گذشت و هیچ اعتنایی نکرد.

منم همه ی اشکامو تو یه تنگ بلور جمع کردم یه گل شقایقم پر پر کردم و ریختم

روش آخه می گن اینجوری مسافرت خیلی زودتر بر می گرده . شاید این جوری

باشه گرچه تا حالا این اتفاق نیفتاده.

ولی حیفه اشکام آخه خودم اونو تو اشکام دیدم و می دونم اگه از چشمام بیفته

دیگه نمی بینمش.

پس اشکامو پیش خودم نگه می دارم تا اگه شاید یه روزی برگشت اون تنگ

بلورو نشونش بدم و بگم:

بی انصاف ببین دونه به دونه ی این اشکا رو واسه تو ریختم

واسه تویی که به قول خودت تحمل دیدن حتی یه قطرشو نداشتی


نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت18:57---23 فروردين 1392
سلام دوست گلم وبتون خوشگل بود دوسش داشتم موفق باشی.

هستی
ساعت18:57---23 فروردين 1392
سلام دوست گلم وبتون خوشگل بود دوسش داشتم موفق باشی.پاسخ:ممنون

pegah
ساعت18:20---23 فروردين 1392
salam azizam webet alie mer30 omadi webam linket kardam
پاسخ:ممنون پگاه جون


انا
ساعت14:19---23 فروردين 1392
من بهش ایمیل دادم به ادرسی که خودش تو پیج رسمیه فیس بوکش گذاشته بود

تو از چه راهی ارتباط برقرار کردی ؟؟؟؟؟؟

مگه میشه به دونفر دو چیز متفاوت بگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوع : <-TagName->
پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, 20:29 |- رویای خیس -|

قالب های سجاد تولز